Infostand

(Nederlands) Infoteam

Sorry, this entry is only available in Dutch. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dagelijks komen duizenden bezoekers aan op het evenement. Hun entreebewijs moet gecontroleerd worden en ze zijn op zoek naar informatie of specifieke diensten.
 
Het Infoteam zorgt voor de dagelijkse toegangscontrole en de uitgifte van passe-partouts voor camping- en meerdaagse bezoekers. Tevens zijn we het aanspreekpunt voor allerlei vragen, opmerkingen, suggesties of klachten van (camping)bezoekers bij de infostand of camping receptie. Verder verlenen we nog andere diensten zoals de uitgifte van de fotopas, beheren van verloren/gevonden voorwerpen en de bezoekersgarderobe. Bij vertrek zwaaien we iedereen weer uit.
 
Infoteam medewerkers zijn onderdeel van het publieke gezicht van de organisatie en moeten goed met mensen om kunnen gaan. Vriendelijkheid, enthousiasme, geduld en klantgerichtheid zijn daarom erg belangrijk. Werken in kostuum is mogelijk mits dit niet de werkzaamheden beïnvloedt en je duidelijk herkenbaar en aanspreekbaar blijft als Infoteam medewerker.  

WERKTIJDEN

Aankomst: Woensdag 31 juli, tussen 19:00 en 20:30 uur

Vertrek: Zondag 4 augustus, uiterlijk 22:00 (terrein) OF
Vertrek: Maandag 5 augustus, uiterlijk 13:00 (camping)

WIJ BIEDEN:

– Overnachting op vrijwilligerscamping vanaf woensdagavond
– Goed eten en drinken tijdens het hele festival
– Iedere dag gratis toegang tot Castlefest
– Leuke festivalervaring voor op je CV
– Supergezellige sfeer! 

WE VERWACHTEN DAT JE:

– Minimaal 2 uur achter elkaar kan staan (er wordt regelmatig gewisseld)
– Communicatief vaardig bent (zowel verbaal als non-verbaal)
– Initiatief neemt om antwoorden te vinden (plattegrond, programma, etc.)

Schrijf je snel in, via www.myvana.nl!